Cimentant la TRANSFORMACIÓ DIGITAL D'UNA PIME
Responent a Per què i al Com de la transformació digital
18/09/2019
Pròximament.
Xerrada informativa a la nostra seu FEBT.
"Si no canvies desapareixes", "en el món d'avui l'única constant és el canvi",
"El canvi no és negociable, o t'adaptes o mors" ...
La transformació digital de les empreses és, sense cap dubte, un dels termes
de moda de l'empresa actual. Les frases de la capçalera es repeteixen constantment
i no distingeixen entre una empresa com Microsoft i una de transformats
d'alumini de 3 treballadors.
Però és evident que no és el mateix.
Ningú pot negar el canvi que s'està produint en el món empresarial.
El consumidor té al seu abast unes eines tecnològiques que fan que
la seva manera de comportar-sigui diferent a la que tradicionalment hem conegut.
I això no és neutre per a les empreses.
Però no és menys cert que aquest canvi no passa a la mateixa velocitat ni amb la
mateixa intensitat en tots els sectors ni en totes les empreses.
Aquest és precisament el punt central de la xerrada
L'objectiu d'aquesta xerrada, d'1 hora i quart de durada, és explicar què està
ocorrent quan parlem de canvi per poder analitzar amb rigor i de manera
estratègica com afectarà aquest canvi a l'empresa ia quina velocitat. es
tracta de proposar unes pautes que permetin consolidar un procés de canvi
robust des de la sensatesa i que respongui a l'estratègia de l'empresa, és a dir,
sabent perfectament per què s'hauria de canviar i quins canvis hauria de fer
per convertir-la en una companyia millor.
Juan Salvador Iriarte
jsalvadoriri@gmail.com
https://es.linkedin.com/in/juansalvador
Xerrada informativa a la nostra seu FEBT.
"Si no canvies desapareixes", "en el món d'avui l'única constant és el canvi",
"El canvi no és negociable, o t'adaptes o mors" ...
La transformació digital de les empreses és, sense cap dubte, un dels termes
de moda de l'empresa actual. Les frases de la capçalera es repeteixen constantment
i no distingeixen entre una empresa com Microsoft i una de transformats
d'alumini de 3 treballadors.
Però és evident que no és el mateix.
Ningú pot negar el canvi que s'està produint en el món empresarial.
El consumidor té al seu abast unes eines tecnològiques que fan que
la seva manera de comportar-sigui diferent a la que tradicionalment hem conegut.
I això no és neutre per a les empreses.
Però no és menys cert que aquest canvi no passa a la mateixa velocitat ni amb la
mateixa intensitat en tots els sectors ni en totes les empreses.
Aquest és precisament el punt central de la xerrada
L'objectiu d'aquesta xerrada, d'1 hora i quart de durada, és explicar què està
ocorrent quan parlem de canvi per poder analitzar amb rigor i de manera
estratègica com afectarà aquest canvi a l'empresa ia quina velocitat. es
tracta de proposar unes pautes que permetin consolidar un procés de canvi
robust des de la sensatesa i que respongui a l'estratègia de l'empresa, és a dir,
sabent perfectament per què s'hauria de canviar i quins canvis hauria de fer
per convertir-la en una companyia millor.
Juan Salvador Iriarte
jsalvadoriri@gmail.com
https://es.linkedin.com/in/juansalvador